Alla inlägg den 20 november 2011

Av Hanna - 20 november 2011 21:00


Vi har haft en mysig helg, har varit hemma och pysslat på med lite blandade grejor. Lite snickring, lite städning, lite umgänge med vänner och familj.....En helt vanlig helg för vår del mao ! Sonen somnade redan 18.30 så kvällen har verkligen varit lugn och skön. Mannen har lagat lite matlådor till frysen och jag har donat med tvätten. Nu sitter vi i soffan och myser med varsin kopp glögg. När lilleman precis somnat var jag jättenöjd över just detta, att vi hade hela kvällen framför oss.....men nu kryper det i kroppen !!


Men jag är rastlös !! Känns som att ännu en helg bara har passerat och jag är lite besivken över att vi inte fick mer gjort. Nåt roligare kanske.... Hade ju tankar på IKEA men eftersom vi inte fick till nån bra plan över vad vi skulle shoppa så blev det ingen resa av. Trist, men samtidigt bra eftersom man verkligen vill få med sig bra grejor hem när man väl åker..... Jag är less helt enkelt ! Skulle vilja att det HÄNDE nåt roligt..... (ja jag vet att det händer saker emellanåt som ÄR roliga, men just nu känns allt bara tråkigt).


Veckan som kommer känns inte kul alls och jag har lust att dra nåt gammalt över mig bara. Blä. Ska sörpla i mig sista glöggen, packa väskan till fsk och sen gå och lägga mig. Sova och hoppas på bättre humör i morrn. Hej ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards