Alla inlägg den 10 november 2011

Av Hanna - 10 november 2011 15:47


Min mage har förvandlats till en kanonkula. Konstant stenhård hela dagen, som en enda lång sammandragning. Dock känns det inte lika "gummisnoddigt" som det brukar göra, utan den är bara HÅRD och liksom mindre ? Ilningarna och molvärken har varit väldigt anonyma de senaste dagarna och den fog-onta jag känt av bak i svanskotetrakten gör sig mest bara påmind när jag legat eller suttit länge. Har med andra ord haft några lättsamma dagar och det är ju alltid skönt ! Det som jag vid några tillfällen känt och antagit varit förvärkar har inte heller varit så påtagligt. Det enda (typ) som besvärar just nu är halsbränna, svullna fötter och en VILDE ! Sparkarna och boxarna är inte att leka med - en stark rackare där inne ! Så därför önskar jag mig en vecka till av lagoma sammandragningar, minimal molvärk och fog-onta samt inga förvärkar ! Tack snälla, det är mkt uppskattat ! Det kommer ge mig nya krafter och det behöver jag !


Annars - full hets på jobbet samtidigt som vi har lite för lite konkreta saker att jobba med. Konstig kombo kanske, men saken är ju den att vi har massor med frågor kring rutiner och annat som vi hela tiden nöter och jobbar på med för att förstå och pränta in. Men för att kunna jobba praktiskt och få UTÖVA dessa rutiner krävs det ju att vi hela tiden får in nya ärenden som rör det här. Men stiltje på den fronten, inget från lantmäteriet och bara några fåtal grejor att skicka dit. Hoppas att det vänder till nästa vecka !


Håll tummarna ikväll oxå, bilspekulant på ingång !! Ha en bra kväll, vi hörs ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards