Alla inlägg den 24 november 2011

Av Hanna - 24 november 2011 09:41


Har precis fått ett sms från andra sidan gatan, vännen T som hörde av sig. Har velat ringa, men inte känt att det varit läge kanske då de har töserna på prematuren och man inte riktigt vet läget. Vill ju inte störa. Men nu så har jag iaf fått en liten update, och det mesta är bra med dem. Mamman får kämpa på lite med återhämtningen som det verkar och det är ju aldrig kul. Önskar dem all lycka nu så de får komma in i det "normala" bäbislivet och börja njuta ännu mer. Skönt att höra av dem !


Jag har inte sovit NÅT i natt känns det som. Vaknar och somnat om vartannat, svettats och varit orolig. Sonen däremot har sovit bra och verkar *peppar peppar* hittills inte ha drabbats av nån magsjuka. Hoppas verkligen att det håller i sig och att det inte blir några fler utbrott under dagen på fsk så att smittorisken ökar ytterligare.


Diskuterade julen igår och vi vet ännu inte vart vi firar i år. Kanske hos M's föräldrar, kanske hemma. Mkt beror nog på hur jag mår och hur mkt man känns orka efter att man plöjt sig igenom december. Det är mkt nu. Vi ska hinna med följande innan Spöket kommer...utöver jobb, vardag, fsk, trots, graviditet och annat som händer varie dag...


  • *Firande av svärfar som fyller 60 år
  • *Adventspyssel
  • *Allmänt julstök
  • *Julklappar
  • *Vännen C som fyller 30
  • *Min mor fyller år
  • *Luciafirande på fsk
  • *Min 30-årsdag
  • *JULAFTON
  • *Mannens födelsedag
  • *NYÅR
  • *Tvätta upp bäbiskläder och förbereda annat inför ankomsten

Nu blev jag trött. He he.....har dessutom säkert glömt nåt. Pepparkaksbak, köttbullerullning och sötost-kokning finns oxå med på listan över saker vi ska göra.....men de är ju roliga och juliga så man hoppas nästan FÅ lite energi av att göra det...


Nu ska jag gå ett varv, somnar på min stol annars. Hej ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards