Alla inlägg den 14 november 2011

Av Hanna - 14 november 2011 09:38


Igår kväll så fick jag en sån där hemsk känsla i kroppen. Jag tänkte på att vi hade en vanlig vecka framför oss med SAMMA SAMMA SAMMA !! Paniken var i stort sett ett faktum. Uppstigning, samma rutiner som vanligt, iväg till fsk och sen på jobbet. Hetsa hela dagen och sen skynda sig hem, hämtning och matlagning. Tvätt och städning, nattning. Lite soffhäng för överlevnadens skull och sen godnatt. SEN SAMMA SAK NÄSTA DAG IGEN ! Gaaaahhhh !! Ledighet.nu ?? Vanligtvis är jag rätt tillfreds med vår vardag, visst är den lite enformig och så vidare men den är fungerande och välsmord liksom, och det finns ändå en del tid över till annat (om man orkar alltså). Men igår bara orkade jag inte tänka på att vi hade en rak vecka framför oss. Tack och lov kom jag på att det åtminstone händer EN sak den här veckan som är lite special; Lilla E ska vara med farmor på fredag eftersom fsk har planeringsdag. Det innebär kanske att han sover borta från tors-fre och att vi får en lite annorlunda fredagsmorgon när vi kan sova lite längre och lyxa lite på tu man hand på så vis. Så det är mitt mål med denna vecka - ta mig fram till fredag !!


Dessutom KANSKE vi åker till S-vall på lör för lite shopping - förhoppningsvis är julklappslistan lite mer komplett innan dess ! Skulle vara skönt att få den biten avklarad i god tid, sista tiden innan jul kommer vara så fullspäckad med annat ändå.... Självklart blir det väl ett IKEA-besök oxå, och kanske lite Spöket-shopping !? Lite nya baby-grejor vore ju kul att skaffa hem, mest bara för att....min shoppingtarm skriker av hunger !   


Hoppas er vecka blir bra ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards