Alla inlägg den 7 november 2012

Av Hanna - 7 november 2012 13:21


Ibland är ju mitt totala ointresse för mobiler, tv-apparater, datorer (och allt som kommer till) lite handikappande. Jag kom på idag att jag haft Spotify Premium GRATIS sen i januari, men inte aktiverat det. Slöseri med gratismusik !! Har aktiverat det nu & poppat som tusan hela dan !! Här ska kompenseras !! :) //H

Av Hanna - 7 november 2012 10:56


...lite vanligare men inte så mkt roligare (!?) inlägg kommer här. Det är storm ute, våra utemöbler hade i natt tagit en flygtur och landat lite överallt på gräsmattan och altanen. Jag sov dock som en stock tydligen - för jag märkte ingenting ?! Hörde ju Mini E massvis med gånger under natten, han har hosta. Men blåsten....icke. Selektiv hörsel och så slog jag nog mitt dövöra till. Kan vara bra ibland att vara på väg mot sämre hörsel ! Gäller att leta positiva saker i sitt elände. :)


Nu ska det matas lite bäbis och sen ska jag ställa så att jag kan dra in på stan efter hämtningen. Har klipptid kl 16.15 så jag tar med mig barnen och lämnar dem med mannen på hans jobb innan jag drar vidare och snaggar mig. Kommer nog bli ännu kortare den här gången - man blir ju långhårig så fort annars ! :)


Hoppas att ni har det bra ! Tjohej ! // H

Av Hanna - 7 november 2012 10:32


...som inte är så kul i andras ögon. Men för mig / oss så är det nåt jätteroligt och bra. FÖRRÅDET ! Va in och fotade lite nu på morgonen för att få lite "före"-bilder....förhoppningsvis kommer vi att ta oss framåt med det här projektet under helgen.... Har skrivit lite mer ingående förklarande text till de röriga och inte alls bra bilderna, den får man upp om man klickar på bilden....


**

Garagedelen

Bilen ska stå på den högra sidan och på den vänstra ska det få plats lite annat.

Däck ska hängas på väggarna osv.


  **

Förrådet som snart ska tömmas för att sen fyllas på nytt !!


  **

Ser fram emot att få isolera, sätta skivor och måla så småningom.

Det är ju sånt som t.o.m jag kan greja med !


  **  

Här ska det kluras ut bra platsbyggd förvaring.

Nu gäller det - alla år av kikande på "Äntligen Hemma" ska få ge resultat  !?



Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards