Alla inlägg den 12 november 2012

Av Hanna - 12 november 2012 09:27


...helgen är redan över !? Jisses..... Den var iaf bra men kort kan man väl säga. Bortbjudna på middag på fre kväll. Åkte en sväng med bilen på lördagen (handlade och hälsade på M's morbror en stund), lagade farsdagsmiddag på lör kväll och sen var det ju lyxmys i soffan då med vin & go'saker. Igår farsdagsmös vi först i sängen nästan hela förmiddan, sen stökade & städade vi hemma för att sedan avsluta med pizzamiddag för att uppvakta svärfar. Han fick önska middag själv, hade tänkt laga hemma men han ville ha köpepizza. Så då blev det så. Åkte hem till oss efteråt och drack kaffe och så vidare. Sen var det kväll & godnatt.


Nu är det måndag och jag kom på att jag ju pratat med vännen M om en måndagsdejt.....tiden går ju så fort så man hinner ju inte riktigt med och man glömmer nästan av det man tänkt sig. Skickade ett meddelande för att kolla läget, så vi får se hur det blir. Har inte sagt nåt till Lilla E om att det ev. är lekdate på gång....mest för att han har tagit tjatande till en ny nivå - saker ska hända NU....annars frågar han en gång i minuten....*pust*


Annars händer det inte så mkt här hemma. Bilen är inlämnad på service idag och sedan ska den iväg på polering hos en kusin till M som är bra på sånt. Den kommer bli tip-top-fräsch och det känns ju alltid bra. Ikväll är det väl innebandy som gäller för mannen då, undrar om jag ska försöka ta mig iväg på en prommis efter middagen så jag inte bara blir hemma hela dagen.... Korvstroganoff ska vi käka idag, tänkte fixa den så vi kan käka 16.30 - då borde jag hinna ut en sväng jag med.


Nä nu ska jag slänga på mig lite bättre kläder och fortsätta med det tvättrace jag påbörjat. Hann liksom inte med det igår. Tjohej !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards