Alla inlägg den 30 november 2012

Av Hanna - 30 november 2012 10:49


Det är lite snårigt väder idag. -10 grader och så blåser det. Inte det roligaste promenadvädret. Hade tänkt ta en långprommis med grabbarna, kanske till BarnensHus eller nåt. Tänkte att mannen kan hämta upp barnen när han jobbat klart så jag får gå en sväng på stan själv då. Har några saker som jag skulle vilja fixa i lugn & ro. Kanske vi tar en kortare promenad och åker buss sista biten istället.... Beror lite på hur den lille hade tänkt sova idag oxå....det är lite si och så med rutinerna nu för tiden när nätterna är stökiga. Dock gick det rätt bra inatt, de sov mkt bättre än på länge och tack vare det kände man sig rätt levande imorse.... Skönt !


Inatt spelar det inte så stor roll om jag får sova eller inte. Ska åka buss i 6-7 timmar imorgon så det hinns ju med då. Har laddat med en helt oöppnad bok och telefonen är fylld med musik. Barnfri tid i en buss - man KAN inte göra nåt. Bara slappa. Skönt !! Det enda som kan vara kritiskt med en sömnlös natt är väl att jag måste gå hemifrån strax före 06.00 för att hinna in till stan & bussen som går 07.00 mot S-holm & Tallinn. Sen att sömnlösanättertrötthet har en tendens att hänga i längre än bara kommande dag....det tänkte jag inte låtsas om så mkt.... Vid det här laget är man ju så trött redan så det är ju normalläge....gäääsp.... :)


Chefen ringde nyss. Verksamhetsplanering i Åre tis-ons v.51 Om det löser sig med barnvakt/ledigt för mannen så ska jag hänga med. Kul att dra iväg med fina jobbisar, men gruvsamt att det är så nära jobbstart. Skönt iaf att få vara med på planeringen, så man vet vad som väntar i januari. Jisses. En månad kvar bara....lite drygt. Panik nr 1 - snart jobbdags. Panik nr 2 - vad hände med min bäbis ?


Nu ska det kirras lunch. Vi lyxade med fattiga riddare imorse igen....Eller som Lilla E säger....RiddareMicke med kanel på. :) Ha en fin fredag vänner ! // H

Av Hanna - 30 november 2012 00:13


....sova. Funderar för mkt. Oroar mig för allt möjligt. Typiskt, när barnen verkar sova bra. Om jag somnar nu så vaknar de säkert.... //H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards