Alla inlägg den 15 november 2012

Av Hanna - 15 november 2012 10:10


Lilla E och jag tog en extra ledig dag idag. Han önskade att vi skulle baka kakor eller åka buss. Gulle. Just nu bygger han lego iaf, den lille sover och jag kör racet med plock & städ. Får se om vi bakar nåt sen kanske. Annars har vi ju morgondagen på oss oxå. Lyxigt ! Det passade verkligen perfekt att han ville vara ledig idag med tanke på att det går lite allehanda sjukor just nu, och det vill man ju inte ha. Av flera anledningar. Framförallt för barnens skull, men även för min egen då jag INTE vill behöva skjuta upp röntgentiden....det stod i kallelsen att om man inom en vecka före den bokade tiden fick hög feber eller typ magsjuka så skulle man höra av sig....


Ikväll ska bilen poleras, min tvätt blev godkänd av mannen !! Yippi ! Hoppas bara att T som ska polera bilen oxå tycker att det är bra. Vi ska bjuda T med familj på middag så det ska jag förberededa sedan. Min käre man har önskat middag och enkelspårig som han är blir det köttfärsgratäng, men det är ok. Lätt att förbereda och brukar bli gott. Köpte hem lite glass så vi kan bjuda på efterrätt....och så får vi se om det bilr hembakta kakor oxå.


Nä, åter till stöket ! Hej ! // H



Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards