Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Hanna - 8 mars 2009 20:04


Kort resumé av helgen....


Blev inte så mkt shoppat på IKEA på lördagen men lite smått och gott iaf. Några förvaringslösningar, bland annat backar att ha den lilles leksaker i och tidskriftssamlare till mina tidningar. Värmeljus och servetter såklart ! =) Ett klädskåp som matchar en av våra byråer var den enda stora grejen. Det som slår mig när jag går där och fantiserar om massa nytt i möbelväg osv är att JAG VILL FLYTTA innan jag egentligen orkar tänka på nya möbler. Känns som om det återkommer till det hela tiden...Just nu lägger jag typ noll energi på hemmet för jag trivs inte och längtar till den dagen vi får flytta till nåt eget. Tråkigt att känna så.


Idag har vi varit och köpt oss en skoterpulka. Den var nästan oanvänd och i fint skick. Färgen var passande nog svart och blå vilket är samma som skotern. Ett färgmatchat ekipage kommer vi alltså att glida omkring i resten av vårvintern. Hoppas bara att det blir bra väder så vi kan använda den mkt, de är ju inte direkt gratis... Fattar inte att de kan vara så dyra egentligen...men men...Nu har vi iaf köpt en och känner oss nöjda med det.


Snart är det dags för kvällens Beck och lite mys i soffan. Min helg har varit bra, hoppas detsamma gäller för er ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards