Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Hanna - 20 mars 2009 20:51


Har lite fredagsmys med käraste M, kollar på Let's Dance och hjälper mamma välja kläder inför morgondagen.


Jag mår mkt bättre och har ätit lite "riktig" mat till middag. Det gick bra och gjorde mig piggare. Ska ta en kopp thé nu och hämta en filt. Mysa mera !


Må gott allesammans ! // H

Av Hanna - 20 mars 2009 15:04


...att kräkas ! Så vad tror ni hände !? Efter ett drygt dygns illamående och yrsel så fick jag ta mig ett snack i den stora vita porslinstelefonen. Men som tur var så räckte det med ett samtal och sen mådde jag MYCKET bättre. Fick sen sova nästan hela natten och nu i morse så kände jag mig rätt ok. Fattar inte att jag ska åka på all skit... Men men...som det verkar så är det över nu iaf. Hela dagen har ju gått utan illamående och det är så skönt !


Min lilla ängel sov hela natten utan ett knyst och det är ju väldans skönt när man är sjuk och inte orkar så mkt.


Just nu väntar jag på käraste M som är på väg hit. Lilla E kommer nog oxå bli jätteglad att se honom. Vi ska vara hund- och husvakt från lördag till söndag eftersom mamma & R ska till Sundsvall på nåt möte med middag och kalas.


Nu är det helg ! Önskar er en trevlig sådan. // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards