Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Hanna - 15 mars 2009 21:57


Dessa vårvinterdagar är verkligen det bästa som finns tror jag. Så himla skönt att vara ute och bara må gott. Idag tog vi premiärtur i nya skoterpulkan och det gick jättebra, Lilla E somnade direkt när vi åkte ut och sov vidare i nästan 2 timmar sen vi stannat. Sedan satt vi även där i medan han åt och det visade sig sen att pulkan även var ett utmärkt skötbord. Mycket bra ! Då kan vi vara ute hela dagarna om vi vill utan problem.


Lilla E i sin fina röda PoP-overall

Så fin i sin overall !


Vi hade även turen att få trevligt sällskap idag. J & G kom på skoter från Brunflo. Jätteroligt ! Vi surrade som vanligt en hel del. Tillsammans med dem åkte vi även på en extra sväng för att provåka ekipaget lite till. Åkte över en sjö där det var MYCKET vatten och snö på isen så det gick jättetungt och sprutade snö från skotern över hela pulkan. Lite läskigt tycker jag fast jag vet att det inte är nån fara egentligen.



J, Lilla E, G

Tack för trevligt sällskap idag !


Nu sitter vi i soffan och kollar Beck, som vanligt på söndagskvällarna. Nöjda och lite lagom trötta efter en bra helg. I morgon väntar föräldragrupp på Gläntan, resten av veckan är oplanerad så vitt jag kan komma på nu...


Ha en trevlig kväll ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards