Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Hanna - 12 mars 2009 21:34


Det blev ingen promenad i kväll, vi åkte hem till supersnälla svärmor och svärfar där vi fick låna tvättmaskinen och även äta god kycklingmiddag. Tvättstugan här i huset var fullbokad och det var totalt slut på rena kläder till Lilla E. Vi har verkligen legat på latsidan med tvätten, skjutit upp det helt enkelt. Tur att vi fick låna maskinen och tvätta upp det viktigaste nu ikväll, resten får vi ta när det är ledigt och fritt fram i vår tvättis. Snart hoppas jag, det är även dags för byte av sängkläder osv. Mer tvätt åt folket !


Med det får det vara nog för i kväll. Good Night ! // H

Av Hanna - 12 mars 2009 12:03



Nu har vi slappat i ett par timmar och lite effekt hade det. Känner mig lite piggare och halsen är mindre ond. Skönt. Hoppas att det fortsätter åt rätt håll hela dagen !


Lilla E har fått en matstol, den vita klassikern Antilop från IKEA. Smidig och prisvärd. Han satt i den nu medan jag åt lite lunch och det är tydligt att den nya sporten är att kasta leksaker på golvet om och om igen. Sedan bara skrattar han. Har på känn att det blir mkt bus framöver.



   


Lilla E i sin nya matstol.


Ikväll ska vi ta en promenad hela familjen. M får styra vagnen, för det lär ju inte jag orka med i mitt skick. Ska nog gå förbi och kolla in tomterna som är till salu här uppe. Det är ingen kö på dem....kliar lite i husbyggarfingrarna. Vore ju härligt att bygga EGET och NYTT ! Men men....det är stor skillnad på att drömma och att ta steget och verkligen göra det. Tål ju att funderas på...då har jag ju nåt att sysselsätta mig med iaf. Hjärngympa !


Hoppas att ni alla är ute i solen och njuter av finvädret. // H

Av Hanna - 12 mars 2009 09:07


Ja det är nog ordet som bäst beskriver hur jag mår idag. Har troligtvis haft feber i natt och halsen känns som om jag svalt en näve rakblad. Lilla E är fortfarande snorig och täppt men verkar utöver det må ganska bra. I går kväll var han lite grinig men inte så farligt. Somnade vid 21.30 och sov till 03.00 då han fick komma och äta lite för att sedan somna om till kl 07.45 Så han har sovit hyfsat i natt, värre var det med mig. Tror jag vaknade en gång i kvarten av olika anledningar. Hoppas det ger sig så inte helgen blir kass.



Tror att jag ska passa på att slå igen ögonen en stund medan Lilla E gör samma sak.


På återseende....snörvel.... // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards