Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Hanna - 17 mars 2009 22:12


...Jakob fick vi till middag när vi kom till mamma. Det är jättegott om man pillar bort bananerna. Sen bjöds det på tårta oxå. Smaskens !


Kvällen har ägnats åt lite pyssel, jag har knåpat i hop 2 par örhängen och en ring. Fick mitt efterlängtade pysselpaket från Panduro idag, så nu har jag lite att pilla med. Kul !


Nu är jag lite trött och ska bara surfa lite till innan jag lägger mig och läser. Go'natt. // H

Av Hanna - 17 mars 2009 13:42


Japp, beslutade snabbt att det blir en tripp upp till mamma för att bryta tråk-trenden ! Egentligen borde jag väl hitta på nåt här hemma för att åstadkomma samma sak, men eftersom brorsan fyller år oxå så blir det såhär. Nu ska vi packa ! =) Känns redan lite bättre.... Tjing ! // H

Av Hanna - 17 mars 2009 11:56


Ska egentligen inte klaga, för vi mår bättre i våra förkylningar och allt annat är bra. Men jag är så himla less på att vara hemma. Lilla E är verkligen det bästa jag har, så det är inte frågan om det. Men denna mastodontledighet kommer ta knäcken på mig. Varje dag känns som en evighet av samma, samma, samma. Jag går på promenader, besöker Öppna förskolan, åker in på stan nån gång i bland och pysslar på här hemma. Vad mer ska man göra ? Känns jättejobbigt att känna såhär, och jag är riktigt ledsen. Men jag står inte ut !! Hjärnan känns som potatismos och all ork och inspiration är borta. Blä Blä Blä.


Önskar att jag kunde vakna varje morgon med samma leende som Lilla E gör, han är ett knippe solsken !


Uppiggande läsning va !? // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards