Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Hanna - 11 mars 2009 19:54


Det blev ingen sväng på Öppna Förskolan utan vi promenerade bort till Torvalla och hoppade på en buss in till stan. Väl där gick vi ner till Badhusparken där vi mötte upp D och kusin Stora E. Tillsammans med dem fikade vi och kollade på lite folk. Det är verkligen fint och bra ordnat där nere med grillplatser, skridskolekplats och så alla upplogade isvägar och skidspår på isen. 


Vinterstaden !


Efter det gick vi till mitt jobb så att Lilla E kunde äta, och så surrade vi bort lite tid för mina kära arbetskamrater. Tror iofs att de tyckte att det var roligt att få bäbisbesök, så det gjorde nog inte så mkt. Känner att jag saknar jobbet och alla kompisarna. Kul att titta in en sväng och få prata om nåt annat än barn. =)


Nu ska jag koka nåt varmt att dricka, min hals är ond. Känner att det börjar tjockna i resten av huvet oxå, så jag befarar att det blir lite krassligt ett tag framöver. SUCK !


Ha en trevlig kväll och glöm inte att det är Greys Anatomy om en dryg timme ! // H

Av Hanna - 11 mars 2009 09:51


Jag har ont i halsen. Igen. Är ju inte så länge sen jag kände mig hängig och kraxig. Sjukt tråkigt. Hoppas återigen att det inte blir mer än såhär, det går ju bra så länge man slipper feber och snor. Lilla E är jättetäppt och har sovit lite dåligt i natt. I morse när han skulle äta hade han uppenbara problem med snoret. Har försökt hjälpa honom med lite nässpray och sedan Näsfridan, men det sitter liksom för långt in så det gjorde nästan ingen skillnad.


Annars är det en fin dag i dag, solen skiner och man kan glädjas åt att halva veckan snart är gjord. Kan kanske bli en sväng bort på Öppna idag för en fika och lite surr.


Nu är den lille mannen vaken. Ska ge honom lite käk. Tjing ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards