Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

Nähä...

Av Hanna - 19 maj 2010 13:24


Det blir lite ändringar på eftermiddan. J ringde precis och berättade att hon blivit sjuk så dit ska vi inte åka. Trist !! Men såklart mest tråkigt att hon blivit sjuk och mår dåligt.

 

Krya på dig vännen !!

  

Så nu vet vi inte vart vi ska fly under visningen. Men det löser sig, får ringa och kolla om det är nån hemma nånstans och som har tid/lust att få oss på besök.


Usch....återigen verkar magsjukan alltså ha slagit sina lovar häromkring....Nu för tiden är det inte mig själv jag oroar mig för mest utan såklart för Lilla E. Han har ju haft riktig magsjuka 2 ggr och det är inte kul. Både läskigt och jobbigt. Kan man inte uppfinna vaccin mot alla såna här äckelvirus !?!? Tänk på oss emetofober.... Nä...vill inte tänka mer på detta. Fy.


Ska ta och greja lite mer. Hej !! // H

 
 
Ingen bild

Jennie P

20 maj 2010 10:28

Fy F-N vilken vidrig magsjuka ... huva ... känner mig bättre idag men inte helt 100 i kistan
=( skönt att de värsta är över iaf!!
Ni får fly hit när de blir nästa visning =) om dom inte budar och gör klart lite snabbt!!
Ps:Tack för colan.
Vi hörs /kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards