Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Jag längtar...

Av Hanna - 6 februari 2009 14:35


...tills käraste M kommer hem från jobbet. Nu vill jag ha fredagsmys, kolla lite på tv och äta nåt gott. Njuta av att vi får en hel helg tillsammans. Förhoppningsvis kommer vi kunna må lite gott den här helgen utan illamående & co. Lilla E har varit fortsatt pigg så det finns goda chanser till det.


Jag registrerade mig på Facebook i dag. Fasen va mkt folk som håller på med det där, dock känns det inte som nåt jag kommer komma in i. Tyckte att det var lite omständigt.... Men man kanske lär sig med tiden om man håller på lite.


Hoppas ni får en trevlig helg. Får väl se om det händer nåt värt att skriva om senare i kväll eller om det dröjer längre... Tjing ! // H

 
 
Ingen bild

Marie

6 februari 2009 15:39

Visst är det skönt med fredag, då vet man att det snart är helg :). Nackdelen för oss är att Niklas jobbar varannan lör...suck. Ja du, det är mkt skräp på facebook, men det är roligt också för man hittar många gamla kompisar.Kom på en ska, ska du och lilla E gå babysim? Vi ska börja v 12 mest troligt, ska bli spännande. Nu ska jag sluta surra. Ha en bra helg. Kram från oss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards