Direktlänk till inlägg 9 november 2012

Tips önskas !

Av Hanna - 9 november 2012 14:34


Kom på en sak. Fotoramar. Har beställt och fått första laddningen av årets förskolefoton - de blev jättefina !! Det kommer ju bli julklappar av dem såklart.....men det är svårt att hitta ramar till bilder i strl 9x12 cm tycker jag. Clas Ohlson hade såg jag....men de var inte riktigt som jag tänkt mig. Nån som har nåt bra tips ? Det gör inget om de inte är snordyra.... Den här omgången foton kostade en tusenlapp....och då har vi inte ens fått se Mini E's porträttfoto ännu. *gulp* Nu har vi "bara" beställt Lilla E's porträttbild samt syskonbild & gruppfotot från fsk.... De kan ta betalt fotograferna !! Men finfina bilder blev det iaf....


Bara att lappa ihop plånkan och vänta på nästa sms från fotograferna då. Tog även syskonbilder i samband med Mini E's porträttfotografering, för att gardera lite ifall den första omgången inte skulle bli bra då minstingen var lite ledsen. Nu gruvar jag mest för att syskonbild nr 2 ska bli bra oxå....så jag inte ska kunna låta bli att köpa den....I-landsproblem kan man säga.  Fina bilder på barnen får mig att smälta helt enkelt.


Det som var mkt bra i år är att vi fick 2 gratischanser att fota barnen - först på fsk och sen på Öppna. Sen att man får sms med en kod så man kan kolla & beställa på nätet var oxå bra. Att få bilder hemskickade är ju så meckigt om man inte vill ha alla. Nu beställde vi ju precis det antal/stolekar som vi ville ha direkt. Väntetiden på sms:et var LÅNG men sen när vi beställde så kom bilderna inom 3 dagar och det var över förväntan !!


Nu så ska det återgås till det vanliga j*vla stöket. Tur att man har Spotify, snälla barn och mkt kaffe !! // H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards