Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Får man gråta !?

Av Hanna - 26 mars 2009 12:31


Är det ok om man gråter en skvätt när man mitt i glädjen över att den förbannade magsjukan äntligen verkar vara över och att varken käraste M, min mamma eller hennes R verkar ha blivit smittade helt plötsligt upptäcker att Lilla E har ett utslag på gång !?!? Mitt på näsryggen. Ganska stort.


Jag struntar i om det är ok eller inte. Jag gör det. GRÅÅÅÅÅÅT !!!!


Så.....nu känns det lite bättre. Har jagat läkarna på barnmottagningen men eftersom man måste vara sjuk mellan 9.30-11.00 för att få prata med dem så gick det inte så bra. Ringde 1177 igen (andra gången på en vecka) och den snälla sköterskan som svarade skulle kontakta dem åt mig och sedan återkomma. Tack snälla ! Återstår att se om de skriver ut medicin via telefon eller om de vill kolla på honom den här gången, jag hoppas på det sistnämnda. Efter så här många återfall vill jag gärna få honom undersökt. Pojkstackarn måste ju ha jordens sämsta immunförsvar. Man blir så ledsen och så trött.


Ska ta och snygga till mig lite så jag kan ge mig iväg ifall de vill ta in honom på undersökning. De skulle ringa upp nu efter kl 13. // H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards