Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Hanna - 9 maj 2009 14:46


...ska vi åka till Velourpappan med familj och grilla med dem. Det blir både gott och trevligt kan jag tro ! Ska sno i hop tomat-lök-bön-röra nu så den är klar tills vi drar. Vi tar med oss fläskytterfilé och potatissallad oxå. M U M S !


Shoppingturen blev lyckad. För pappa iaf..... han köpte en tvättmaskin som vi stuvade in i bilen. Vi däremot fick inte med oss någon dammsugare hem, den vi hade kollat ut på nätet var 1000 kr dyrare i butiken än vad vi trott så vi ska kolla runt lite mer innan vi slår till. Men jag lyckades som vanligt köpa med mig lite annat smått och gott av slaget "bra att ha"..... Och ett par skor ! Det var dagens bästa !


Mamma H's nya skor !


Nu ska jag göra bönsallad och byta om. Sedan ska det packas med lite grejer, kommer åka till farmor & farfar och sova över där mest troligt. Ska ändå vara där ute i morrn och hjälpa till  med fönsterbyte bland annat.


Tjingeling ! // H

Av Hanna - 9 maj 2009 10:01


...ska jag åka med pappa in på stan och uträtta lite grejer. Lilla E (som för övrigt sover just nu) och käraste M stannar kvar hemma och kommer efter när de ätit lunch.


Hoppas att ni får en härlig lördag. Här skiner solen och det är dags för 3/4-jeanspremiär ! Skåda mina än så länge osolade ben ! =) Hörs ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards