Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Hanna - 29 maj 2009 08:13


...mig som en ny människa ! Hade som sagt en jättebra kväll igår och har sovit supergott. Vaknade 06.30 och kände mig utvilad, pigg och glad. Härligt ! Solen skiner och jag är igång med tvätt och diverse annat pyssel. Ska åka in till väninnan T efter lunch och hjälpa henne flyttstäda, sedan följer hon med oss hem och grillar ! M skivade upp en stor fin bit älgkött i morse och la i marinad, kommer bli kanon till kvällen ! Ska göra klyftpotatis och sallad oxå, kanske hinner jag förebereda nåt av det innan jag åker in och städar. T bjuder på vin som tack för städhjälpen, ska bli gott !


Håller verkligen tummarna för att TVn hinner komma idag. Vore så trist att vänta hela helgen på den. Men visserligen ska ju vädret bli kanonbra, så att vara inne och titta på dumburken (kan man kalla en platt TV för burk ?) blir det väl inte så mkt av iaf.


Förresten, det nya här hemma är att dra i gardinerna ! Jisses, snart kommer de väl flygandes med gardinstång och allt. Bäst att hålla lite koll på den lille vilden....


Nu är det dags att kila ner i tvättstugan igen. Plikten kallar ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards