Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Tjing !

Av Hanna - 28 maj 2009 23:12


Jaha, då var torsdagen ett minne blott, men väldigt gott ! Har haft en bra dag med tänkvärd föreläsning, skön promenad dit & hem i solen, lax till middag med gäst till bordet (M:s storasyster). Sedan ett långt och jättetrevligt besök av J. Vi hann prata igenom det mesta och det var riktigt välbehövligt & mkt uppskattat ! Det blev hon och jag och Lilla E som fick fördriva kvällen tillsammans eftersom M åkte med sin syster för att hämta motorcykeln. Han passade på att åka lite hit och dit under kvällen oxå, kom inte hem förrän kl 22, men det passade ju perfekt just i kväll när jag hade tjejbesök, kunde vi surra bäst vi ville !  Motorcykeln är ute på annons just nu så det är klart att han ska åka det han kan, rätt vad det är så är den såld och borta !


Nu ska jag snart sova. Är mkt nöjd med dagen, tänk att så lite kan göra så mkt ! Tack för det snälla vän ! *kram* // H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards