Alla inlägg under maj 2010

Av Hanna - 19 maj 2010 08:28



Nu 'r den h'r....dagen som vi v'ntat och fruktat. Dessutom har mitt tangentbord lagt av som det verkar.. Det blir inte som jag trycker....vissa bokst'ver 'r borta....som ni kanske ser....m'rkligt... N'r jag skriver i MSN blir det r'tt.... Ha ha...orkar inte kolla upp det heller. Ska bara snabbskriva lite medan jag v'ntar p[ kaffet... Sen blir det sista rycket. D;dsryckningen.    Anar ett m;nster i mitt tangentbordsbortfall, det 'r det 3 sista bokst'verna i v[rt svenska alfabet som f;rsvinner.... N[n som varit med om detta, har jag kommit [t n[n knapp tro _ Kan inte skriva fr[getecken heller s[g jag nu....hi hi


Det 'r iaf visning idag och jag ska precis st'da av det sista nu n'r jag 'r ensam hemma. Sen 'r det bara att hoppas. Och v'nta...det v'rsta !! T[lamod 'r inte min starkaste sida....


Hoppas att er onsdag blir kalas ! H[ll tummarna f;r oss ! && H

 

Av Hanna - 18 maj 2010 11:34



Det tog ett tag...


 



Men efter lite väntan och bevakning är de äntligen beställda...

Av Hanna - 18 maj 2010 07:52


Har inte hunit fixa nåt till deras namnsdag i år. Använder en favorit i repris..   


  


Det är alltså Erik idag och båda männen i mitt liv heter just så i andranamn. Älskar er !


Ha en bra dag folkens ! Här hos mig är det knackigt, ont i halsen och i huvet. Antingen är alla krafter slut eller så är det en rejäl förkylning på G. Trist ! // H

 

.PS. Men med "tanden" är det bättre !! .DS.

Av Hanna - 17 maj 2010 07:22


Herre min gud vad jag är trött idag. Nytt rekord tror jag. Var uppe till säkert 00.30 och grejade. Slängde mig i säng och sov knackigt, började vakna redan vid 04.00 och sen steg jag upp vid 05.10 Så det är ju inte så konstigt att man känner sig lite seg.... Funderar allvarligt på att boka massagestolen på lunchen och ta en power-nap medan den knådar ryggen på mig. Ska genast gå in och boka den....


Lilla E har hittat tillbaka till sin forna form vad gäller sovandet. Nu sover han hela natten i sin säng igen. Det är så skönt och vi hoppas att det håller i sig eftersom han fått för sig att han ska ligga på tvären de gånger han ligger i vår säng. Mkt jobbigt och o-sovigt för mamman.   


Ha en bra dag ! // H

Av Hanna - 16 maj 2010 21:43


Ha ha ha...tänk att jag bara häromdagen skrev att jag inte gillar gardiner och att färdigsytt är ett måste för mig....Gissa vad jag fick av mamma i present i går !?!



Ja jag fick en symaskin !!! Så nu ska jag hädanefter iaf sy upp mina färdigsydda gardiner själv !   


I morrn är det måndag och vecka igen. Hej & hå ! // H

Av Hanna - 15 maj 2010 21:40


Vilken bra dag vi har haft. Åkte till mamma i morse för att låna ut en möbel till dem (skänken från köket) och blev kvar. Vi har varit ute hela dagen, mamma och jag tog en rejäl cykeltur medan Lilla E sov. Sedan har vi umgåtts med min bror och min syster med familj. Grillade och åt supergod middag & efterrätt. Druckit lite vin och bara haft det kalasbra ! Så himla varmt och skönt har det varit oxå, vi har gått runt i t-shirt ! Häromdagen var det snö, men idag rena sommarvärmen. Knepigt men underbart väder !!


Nu blir det lite tv innan sängen kallar. Ska försöka åka hem i bra tid i morrn så vi hinner med det som ska göras hemma. Städning inför visning. *tjata*


Hoppas att ni alla har en lika bra helg som vi har ! // H

Av Hanna - 14 maj 2010 15:45


...och det ska bli så otroligt skönt ! Ska dra hem snart och börja stöka med maten. Sänka ett glas rödvin till förrätt.   Käken värker så det är inte sant. Är det fortfarande ont efter helgen blir det till att ringa och be om hjälp. Har dock klarat mig helt utan värktabletter nu i 2 dagar !(jag är visst mer envis än jag trodde själv) Det ska firas med vin ! Hi hi....


Är ofantligt trött och slut ända in i märgen. Vill bara slappa och vara leeedig, men det blir inte så mkt av med det. Men snart så....*längta*


Lilla E har blivit så ofantligt intresserad av att räkna och säga siffror....mest säger han "tå" och "evva" när han ska räkna själv. Men när man räknar högt och han ska hänga med gör han det jättebra. Pratade med min mamma på telefon och berättade om detta, drog på högtalaren och frågade den lille vad som kommer efter 10...."Evva" svarade han då ! Ha ha...snacka om fullträff. Min son mattegeniet ! Inte kommer det från mig iaf...     


Nu blir det till att greja med det sista. Sen hem och må lite gott innan stöket fortsätter. Ha en trevlig helg vänner ! // H

Av Hanna - 14 maj 2010 13:01


Annonsen är ute ! Håll tummarna för oss. Gud så nervös jag blir....   


Nyfiken ?


Kika in här...



Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards