Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

Oj då !

Av Hanna - 19 maj 2009 11:08


Ja det kan man säga. Redan vid 08.15 visade Lilla E tendenser på att vilja sova igen. Det är ju lite väl tidigt, men han blev gnällig och ville ha både napp och snuttefilt. Så vi la oss på vår säng och slappade lite, kände själv att jag hade lite huvudvärk så det var ok. =) Vi somnade båda två och sov i 2 timmar ! Han brukar aldrig sova så bra/länge inomhus. Så redan 10.30 hade vi sovit klart förmiddagsluren. Sedan dess har vi myst och kollat i mjuka kattboken, pratat lite och killats under fötterna. Riktig kvalitetstid ! Nu ska vi alldeles strax äta lite lunch och sedan hoppas jag att han kan leka lite själv så jag kan fixa lite inför middan och dra ett varv med dammsugaren.


Det märks skillnad när natten varit bra, då sover han bättre på dagen oxå. Visserligen somnade han tidigare än vanligt nu, men han är ändå mer lik sig själv och det gillar vi !


Nu lunch ! // H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards