Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Hanna - 2 juni 2009 22:21


Nu är lilleman och jag ensamma hemma. Mamma åkte nyss och käraste M har inte kommit hem ännu. Men han borde komma hem när som helst....hoppas jag ! <3


Ska kolla på Brothers & Sisters  nu och dricka lite thé. Mysigt.


Hörs i morrn. Hej Svejs ! // H


Av Hanna - 2 juni 2009 14:16


Idag är det sånt där konstigt väder. Ena stunden regnar & blåser det och i nästa så skiner solen. Härligt visserligen med lite solglimtar, men besvärligt när man är ute och går. Blir läskigt med fuktiga och varma kläder. Jaja....man får va glad åt glimtarna iaf. Och inte är man gjord av socker heller, så det är ju ingen risk att man smälter bort i regnet....



Nu blir det till att plocka i hop leksaker som dräller lite varstans sen morgonen. Efter det ska jag kila ner och kolla om tvättstugan är ledig nåt snart. Sen ska jag laga mat. Sen kommer min mamma och hälsar på, vill gärna vara klar med det tråkiga vardagsstöket då.


Ha en trevlig eftermiddag ! // H



Av Hanna - 2 juni 2009 08:12


Idag blir han 8 månader gammal. Min lilla lilla älskling....återigen inser man hur fort det går !



Vi ska göra oss klara för att gå på Gläntan, sen får vi se vad det blir. Kanske hem....kanske på stan...


Ha en bra dag ! // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards