Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Hanna - 14 juni 2009 20:29


Det har regnat hela dagen. Apatråkigt !!


Vi har fördrivit dagen med att åka på köpa ett par skor till Lilla E, hans första ! Det blev ett par gympadojjor, vita och blå. Egentligen inte så jättenödvändigt, men det är skönt att kunna ställa ner honom på marken när man är ute och inte har vagnen. Han gillar ju verkligen att stå oxå så det måste han ju få öva på. Jag lyckades även fynda en rea-kofta på Lindex till mig själv, marinblå med vita ränder och 3/4-ärmar. Det är bra, för jag drar ändå alltid upp ärmarna en bit med resultatet att de blir knövliga och uttöjda, inte så fint. Den kommer bli fin till jeans med vitt linne under.


Efter att vi kollat på var/hur gärsgården ska sättas ute i Åkeräng åkte vi på Matpiraten och handlade det nödvändigaste inför veckan. Därifrån for vi hem till M:s lillasyster och drack kaffe och surrade bort ett par timmar. Sedan bar det av hemåt igen, och nu sitter vi här i soffan och funderar på vad vi ska kika på ikväll. Om det går nån bra film kanske ?


Efter en ganska lugn och skön söndag väntar alltså en lugn och skön söndagkväll i soffan. Ha det gott. // H



Av Hanna - 14 juni 2009 12:07


Idag fyller M:s kusin F:s tjej J 18 år.....hängde ni med !? =)

Stort grattis och hoppas du får en bra dag !



Lilla E hälsar grattis !!


Av Hanna - 14 juni 2009 11:42


Idag regnar det. Igen ! Så sjukt tråkigt. Sitter här och väntar på att grabbarna ska ha duschat klart, sen är det min tur. Efter dusch och lunch ska vi dra ut på en liten repa, först på Rusta för att kolla på en matta jag såg i annonsbladet (kan tänkas passa till vår kommande hall) och sedan in på COOP för att handla lite mjölk och annat basic inför veckan. Sen blir det till att åka och kolla hur/var min arbetskompis C vill ha sin gärsgård uppsatt. Efter det får vi se ! Nån som har nåt bra förslag !?


Jag räcker fingret till skitvädret !


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards