Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Hanna - 25 juni 2009 19:59


Ja det är vad man ska göra såna här kvällar. Och det har vi gjort, alla 3 ! Ute på filten blev det picnic-middag och mys ända till kl 19.00 då det var dags att gå in och göra den lille klar för natten. Han sover nu i vagnen på balkongen, ser så himla skönt ut ! Nästan så jag vill sova där ute jag med. =) Är jätteskönt att vara hemma, både Lilla E och jag blev överlyckliga när vi hörde M på motorcykeln och han i sin tur kände nästan inte igen sin numera  krypande och klättrande son ! Ett mkt kärt återseende. <3 <3 <3


Käraste M  är nu borta i Åkeräng (åkte när lillen var lagd) och jobbar med gärsgården, det börjar närma sig att bli klart. Inte i kväll men snart.... Härligt ! Jag ska lägga in räkningarna, annars kommer det glömmas bort om jag väntar till helgen. Lika bra att ha det gjort dessutom så man kan lägga det tråket bakom sig. Tänkte efter det sätta mig och läsa deckaren som jag lånat i Strömsund, är nästan halvvägs redan. Bokmal kan man nog kalla mig när jag väl sätter i gång... Läser 10 ggr hellre en bok än ser en film faktiskt.


Nä...dags att knappa in räkningshelv****na ! De é roligt nästan jämt. Go'kväll ! // H

Av Hanna - 25 juni 2009 10:29


Trots att vi inte är så himla långt hemifrån och inte heller skulle vara borta så himla länge har vi ju med oss ett ton med grejor. Typ. =) Håller på att leta rätt på allt som vi spritt omkring oss i mormors stora hus så att vi är klara att åka nån gång efter lunch. R har tid hos läkaren i Ö-sund kl 16.15 så vi liftar in med honom, passar perfekt !


Natten var bättre än den förra, dock väldigt orolig sömn för den lille, kanske blir det bättre när vi kommer hem. Han sover nu igen, värmen tar på krafterna när man är liten. Och när man är stor med för den delen....


Ha en bra dag go'vänner !! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards