Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Hanna - 30 juni 2009 21:34


Tvärtemot vad jag trodde i morse så blev dagen kanonvarm, inte så våldsamt soligt men VARMT ! Åskade på eftermiddan, men regnskuren som kom var bara en liten en... Svettades som en gris idag när jag va in på stan och träffade tjejkompisarna och deras småttingar. Vi hade en trevlig stund tillsammans och lunchen vi åt var god. Så trots svetten var det en lyckad date. =)



Efter att vi skilts åt gick jag och lämnade blodproverna, det gick bra trots att de fick sticka flera gånger för att få fram nåt blod. Har så svåra blodkärl att hitta rätt på.... Men till slut kom en erfaren sköterska och prickade rätt. Är lite blå i armvecken nu, men inte så farligt alls. Skönt att det är gjort.


Nu ska jag kolla vidare på Morden i Midsomer. Ha en bra kväll. Go'natt ! // H





Av Hanna - 30 juni 2009 09:12


...är rykande varm så jag väntar lite på att den ska svalna av så det går att dricka. Hot hot hot.....är det inte idag. Det är fint väder men inte lika knalligt varmt som det varit de senaste dagarna. Känns rätt ok, för vi ska in på stan och uträtta några ärenden, in på sjukhuset/labb för att lämna blodprover och sen iväg för att träffa C & F samt M & E. Det ska bli kul ! Så det är nästan lite skönt att inte solen steker så där galet mkt när man har en del att göra.


Har från morgonen tvättat ett par maskiner och hängt på balkongen under parasollet. Lilla E vaknade tidigt så han sover redan fm-lur. Det passar bra idag att han är tidig, då får han äta lunch innan vi åker in på stan och så tar vi med ett rejälare mellanmål så vi klarar oss till middan.


Nu ska jag sörpla i mig kaffet och läsa lite bloggar. Ha en bra dag folkens. Vi hörs ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards