Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Hanna - 22 juni 2009 20:18


Har blivit utmanad av Erika såg jag nu....antar utmaningen och serverar här en massa nyttigt vetande om mig... =)


Vad heter du i mellannamn: Maria

Har du några syskon: 1 storasyster & 1 lillebror

Vart går drömresan: Afrika

Vart går mardrömsresan: Det vet jag inte...

Favoritmat: Pappas potatissallad & grillat älgkött (säsongsrelaterad favorit)

Mat du absolut inte äter: Får-, lamm- & getkött 

Favoritämnet i skolan var: Idrott

Tråkigaste ämnet i skolan var: Svenska

Vilken hushållssyssla är den tråkigaste: Putsa fönster

Skostorlek: 37-38

Nämn 1 skådespelare du gillar: Johnny Depp

En film alla borde se: Oj...vet inte... *skäms*

Drömyrket är: Vet inte det heller...men nåt där man träffar mkt folk iaf..

Ett yrke jag aldrig skulle kunna ha: Tandläkare

Detta irriterar mig: Busschaufförer som kör fort !

Detta gör mig glad: Familj & Vänner <3

Vilken är din favorit bland Astrid Lindgrens karaktärer: Emil i Lönneberga



Favoritmotto: "Ät medan det finns, sen är det slut"  Tycker det är så bra....kan bli så trött när man är bortbjuden till exempel och det bara gaggas om att maten kanske inte kommer räcka....visst det är ju aldrig kul om maten tar slut...men det är väl trevligare om man äter och är glad !? Tar det slut så gör det och då får man lösa det då... =) Det är ju även ett bevis på att man lagat god mat....



Utmanar:

Helena

Marie

Camilla



Nu är det ju kväll, dagen har varit bra. Kom en liten regnskur och rensade luften för en stund sen. Nu är det fräscht och friskt igen. Saknar M, ska ringa till honom och kolla hur det går med gärsgårdsjobbet.


Trevlig kväll på er ! // H

Av Hanna - 22 juni 2009 15:37


Undrar om det är nåt oväder på gång inför kvällen, det är nämligen en miljard myggor som surrar och kryper på en...så mkt brukar det ju inte vara när det är såhär fint väder i vanliga fall.... Skit-djur !!!



Nu ska jag duka och förbereda middagen, det blir sillsallad och färskpotatis. Mums ! // H

Av Hanna - 22 juni 2009 10:45


Befinner mig hemma hos min mamma. Lilla E och jag bestämde oss för att ta lite sommarlov denna vecka och passa på att vara här medan käraste M jobbar. Han kommer jobba både dagar och kvällar ett tag framöver då han ska sätta gärsgård ute i Åkeräng. Vädret är superduperfint, går runt i kort tunika och solar benen. Även igår var det stekvarm sommarsol så vi njuter i fulla drag. Midsommarhelgen var jättebra, kom hit till mamma igår kväll, var ju hos pappa i stugan från tors-sön. Lägger nog in bilder från helgen senare, just nu vill jag bara vara ute och må gott.



Hoppas att ni haft en underbar helg och att solen skiner på er !! Kram // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards