Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Hanna - 27 juni 2009 12:14


Hinner inte skriva så mkt. Ska iväg ut till M:s föräldrar och softa i solen, sen blir det grillat till middag och övernattning där ute. Vi ska lämna Lilla E själv hos farmor och farfar några timmar i natt och agera chaufförer till våra vänner J & G som är på bröllop med tillhörande kalas. Vilken kanondag för ett bröllop...nästan så det kan tänkas bli för varmt...om man har frack eller brudklänning lär det ju bli vaaarmt. Men hellre varmt och soligt än regn på en sån viktig dag. =)


Gårdagen var bra. Jag var in på Commodia och gjorde nyanställningsundersökningen för jobbets räkning. Den innefattade syn-, hörsel, och drogtest. Sen kollade de kolesterolet, blodvärden, blodtryck och lite annat. Jag hade fina värden, lite lågt blodvärde, 120, och ännu lägre blodtryck 100/50...men eftersom jag mår bra och inte lider av det så är det ingen fara alls. Ska in på sjukhuset och lämna blodprover till veckan så de kan kolla blodstatus och leverstatus oxå. Bra att de kollar upp en ordentligt, för det är ju knappast nåt man bokar tid för själv, inte jag iaf. Efter det var jag in på jobbet och kollade så alla mina inloggningar/behörigheter funkar tills jag ska jobba v.30, åt lunch med avdelningen ute på golfbanan. Mys & god mat ! Drog på stan och shoppade....håll i er nu....2 t-shirts, 2 par leggings, 1 kjol, 1 par shorts, 1 klänning och 1 par trosor. Länge sen jag hittade så mkt att köpa ! Kul. Sen for vi ut på Lötbacken och grillade. Hem och sova. Snark.


Här är vi nu. Solig lördag och jag skulle inte skriva så mkt....det blev en del iaf.... =) Hoppas ni får en underbar helg i solen. Återkommer i morgon kväll. // H


Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards