Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Hanna - 23 juni 2009 13:55


Min son kryper. Han har ju stått på alla 4 länge, gungat och liksom känt sig för, men idag var det dags. Han satte helt enkelt igång att krypa. Nu har han tränat en stund och det börjar redan gå fortare. Snart är det full fart på lillkrypet mitt ! Från att kråla till att krypa, nu är det gjort ! <3


Idag har vi varit inne på byn (som det så fint kallas här i Strömsund) och handlat lite med mamma. Tog även en promenad över bron till Dollarstore, mest för att lilleman skulle få ta sin förmiddagslur under tiden vi gick. Kikade lite därinne och lyckades givetvis bränna en hundring på lite allt möjligt...Sedan åkte vi hem och käkade lunch och kom på att vi kunde krypa ! =) Nu ligger den lille hjälten och sover em-lur och jag dricker kaffe och surfar lite, kollar bloggar och facebook. Ska kanske börja på en av böckerna jag lånat oxå.....njuta av lugnet här i uterummet. Det är min absoluta favoritplats just nu....


Här över gick vi idag, mot Dollarstore !


Hoppas att ni mår lika gott som vi. Hej Svejs ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards