Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Hanna - 5 juni 2009 17:35


Idag har det varit studenter och lastbilar och hög musik över hela stan. De ser så lyckliga ut och det ska de vara ! Snart blir livet ett enda stort allvar med jobb och så vidare...så det är bra att de ser positivt på framtiden ! Ha ha....nu lät jag som värsta tanten, men det är inte med bitter ton jag säger det. Utan med lite lätt nostalgisk touch. =)


Vi har varit på Jamtli's Öppna Förskola idag. Det var trevligt, men lite väl folkigt när vi skulle käka mellis. Herregud, det var barn och föräldrar överallt ! Man blev helt stirrig. Hörde även en pappa säga att de kallar vatten för KRANJUICE i sin familj...det var ett nytt och underligt uttryck !


Sedan var vi in på mitt jobb en stund och fikade och hälsade på. Känns faktiskt lite roligt nu att jag ska in och jobba i sommar. Hoppas den känslan hänger kvar tills den dan då det är dags. Efter den visiten var vi på stan och jag lyckades köpa nåt !! Ett par leggings. Inte mkt, men NÅT iaf.


Nu är vi hemma och ska precis käka middag. Det blir rostbiff och potatissallad idag. Ska bli gott !


Trevlig helg på er ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards