Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Hanna - 18 juni 2009 12:53


Japp, om ett tag åker vi upp till pappa och firar midsommar i hans stuga. Det är i skogen....så inget bloggande på några dar. Har haft en hektisk förmiddag, med packande och grejande inför resan. Dessutom har vi haft besök av min mamma & R en stund. Nu ska vi fixa det sista så att vi kan åka sen när M kommer hem och vi har packat i bilen.


GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLESAMMANS !!



Kram från oss ! // H

Av Hanna - 18 juni 2009 00:02


Vilken kväll, den har gått superfort och vi har fått en massa gjort. Tvättat kläder, lagat 2 olika rätter till Lilla E ( totalt 10 burkar), städat vardagsrummet riktigt noga och påbörjat packningen för helgen. Allt detta sedan kl 20.00, dvs efter att vi lagt den lille. Vi gjorde helt enkelt så att vi bäddade ner honom i vagnen och så fick han sova ute. Kalasbra, för då kunde vi röja på här inne utan att störa honom. Rullade in vagnen och la över honom i sin säng nu när käraste M gick och la sig för natten.  Jag ska alldeles strax krypa ner jag med, men min vana trogen "måste" jag ju göra ett snabbt inlägg här först. Känns iaf väldigt bra att ha städat och tvättat innan vi åker upp till pappa/morfar för att fira midsommar i hans stuga. Roligare att komma hem då. Iofs kanske jag & Lilla E stannar hos mamma/mormor på söndag kväll när vi är på väg hem igen. Tänkte vara hos dem några dagar och umgås. M jobbar ju ändå på dagarna och sen ska han ju sätta gärsgård några kvällar, så honom kommer man inte se så mkt av... Men det är inte helt 100 ännu om vi ska vara hos dem eller inte, tänkte höra med dem i morgon om de är hemma til veckan...


Under dagen har vi som planerat varit och handlat till helgen samt hunnit med ett besök på Öppna Förskolan. Bra dag, extra bra blev den på eftermiddan när solen kom fram ordentligt ! Vi satt ute på filten och käkade picnic-middag och bara njöt av att faktiskt kunna göra det ! Gott och mysigt.


Nu ska jag knoppa. Åter i morgon. Hej & Godnatt ! // H

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards