Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Hanna - 4 juni 2009 22:34


Fy va tråkigt det är just nu. Helt less är jag. Blä. Inget bra på TVn och inte har jag nån ork att göra nåt heller. Trött men inte sovig. Fy va trist. Hoppas på bättre ork & humör i morrn. Kanske drar vi in på Jamtli's Öppna Förskola och träffar Velourpappan och Kusin Stora E. Vi får se när vi vaknar, vad klockan är och hur vädret ser ut. Ska försöka sova nu. Hej ! // H

Av Hanna - 4 juni 2009 20:07


Jag kollade på när Lilla E badade och plaskade i stället. Men matvarorna plockade jag upp iaf. Nu sover den lille och jag funderar på vad vi ska hitta på i morgon. Kanske blir det en hemmadag, eller så drar vi iväg och hittar på nåt. Den som lever får se. Nu blir det lite TV och nåt att tugga på, är hungrig ! Go' kväll ! // H

Av Hanna - 4 juni 2009 17:45


Det gick inte bra att sälja hojen. Killen prutade 5000 kr, och det ville inte M släppa den för, han kunde max tänka sig att gå ner 3000 kr. Så de kom inte överens och nissen åkte för att köpa den andra. Tråkigt, men sant. Jaja, den ligger ju kvar på Blocket så kanske ringer det nån annan och prutar ;-)


En annan sak som inte heller gick så bra var min shoppingtur på stan. Inte ett enda plagg fick jag med mig hem. Sjukt tråkigt. Ska försöka ta mig in på stan utan barnvagn nån dag och kolla lite noggrannare. Hade verkligen hoppats på att få shoppa lite.


Dagen i övrigt har varit bra. Den har gått fort. Nu är det snart kväll och jag ser fram emot att få fredag i morrn. Ska ta tag i lite dammsugning och uppackning av matvaror nu medan grabbsen badar. Hej på ett tag. // H

Av Hanna - 4 juni 2009 08:50


Ja så får det bli idag. Det regnar så promenaden till Gläntan kommer bli ett race ! Ska gå ännu lite tidigare än planerat, så därför blir även detta inlägg ett race.


Vi har sovit gott i natt, vaknade 07.30 Skönt och välbehövligt för mig eftersom jag inte kunde sova igår. Tyvärr var det inte så uppiggande väder idag...


Nu måste jag dra. Ha en bra dag folkens. Återkommer i kväll ! // H

Av Hanna - 4 juni 2009 00:09


Fick denna av Erika. Tack så mkt och detsamma !



Verkligen en trevlig överraskning !

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards