Direktlänk till inlägg 9 juni 2009

Röj !

Av Hanna - 9 juni 2009 14:28


Lilleman sover ute i vagnen sedan en dryg timme. Han var så himla trött så det var verkligen välbehövligt. Under tiden har jag röjt här inne, gått igenom en kartong med böcker, pärmar och gamla brev/vykort som stått hemma hos mamma sen jag flyttade hemifrån. Tog med den hit när vi var där sist och nu har jag äntligen kommit mig gör att ta tag i saken och gå igenom den. Blir inte så mkt kvar, är rädd att jag kanske gått för hårt åt den. Kastat i stort sett allt. Men jag anser att har jag inte saknat eller letat efter det som är i den på nästan 10 år så finns det ingen anledning att spara bara för sparandets skull. Så jag trotsar den nostalgiska sidan av mig själv och kör på ! Åh, det kommer kännas så skönt sen när vi inte behöver göra plats i förrådet för att stoppa in mer gammalt rat. Eller när vi flyttar och inte behöver frakta ännu en låda med gamla papper i..... =)


Ikväll blir jag ensam hemma med Lilla E. Käraste M ska åka ut till sina föräldrar och göra klart barkningen av gärsgårdsvirket. Det kommer nog ta hela kvällen, så i stället för att följa med stannar vi hemma och pysslar. Kanske hinner jag röja lite till innan det är dags att slå sig ner i soffan och kolla på Desperate Housewives. Hade även funderingar på att bjuda hit vänninan J på lite fika och tjejsnack, ska kolla med henne vad hon har för planer för kvällen. Vi får se vad det blir...


Nu ska jag iaf börja förbereda för middag. Hej så länge !! // H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards