Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Njuta !

Av Hanna - 25 juni 2009 19:59


Ja det är vad man ska göra såna här kvällar. Och det har vi gjort, alla 3 ! Ute på filten blev det picnic-middag och mys ända till kl 19.00 då det var dags att gå in och göra den lille klar för natten. Han sover nu i vagnen på balkongen, ser så himla skönt ut ! Nästan så jag vill sova där ute jag med. =) Är jätteskönt att vara hemma, både Lilla E och jag blev överlyckliga när vi hörde M på motorcykeln och han i sin tur kände nästan inte igen sin numera  krypande och klättrande son ! Ett mkt kärt återseende. <3 <3 <3


Käraste M  är nu borta i Åkeräng (åkte när lillen var lagd) och jobbar med gärsgården, det börjar närma sig att bli klart. Inte i kväll men snart.... Härligt ! Jag ska lägga in räkningarna, annars kommer det glömmas bort om jag väntar till helgen. Lika bra att ha det gjort dessutom så man kan lägga det tråket bakom sig. Tänkte efter det sätta mig och läsa deckaren som jag lånat i Strömsund, är nästan halvvägs redan. Bokmal kan man nog kalla mig när jag väl sätter i gång... Läser 10 ggr hellre en bok än ser en film faktiskt.


Nä...dags att knappa in räkningshelv****na ! De é roligt nästan jämt. Go'kväll ! // H

 
 
Ingen bild

Marie

26 juni 2009 11:51

Ja visst är det roligare att se bilder nu när vi har sett de små sötisarna live =). Jag träffas gärna igen, jag hoppas att Camilla kommer in till v så vi kan ses allihopa. Sen kan vi ta någon dag på jamtli oxå. Nu börjar det hända saker med Elias med, han förflyttar sig sakta men säkert, fast på rumpan än så länge =)
Ha en underbar helg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards