Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Kaffekoppen....

Av Hanna - 30 juni 2009 09:12


...är rykande varm så jag väntar lite på att den ska svalna av så det går att dricka. Hot hot hot.....är det inte idag. Det är fint väder men inte lika knalligt varmt som det varit de senaste dagarna. Känns rätt ok, för vi ska in på stan och uträtta några ärenden, in på sjukhuset/labb för att lämna blodprover och sen iväg för att träffa C & F samt M & E. Det ska bli kul ! Så det är nästan lite skönt att inte solen steker så där galet mkt när man har en del att göra.


Har från morgonen tvättat ett par maskiner och hängt på balkongen under parasollet. Lilla E vaknade tidigt så han sover redan fm-lur. Det passar bra idag att han är tidig, då får han äta lunch innan vi åker in på stan och så tar vi med ett rejälare mellanmål så vi klarar oss till middan.


Nu ska jag sörpla i mig kaffet och läsa lite bloggar. Ha en bra dag folkens. Vi hörs ! // H

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 16 oktober 2017 20:14

Jaha...   Det har gått ett år sedan jag bloggade sist. Mkt har hänt. Min utbildning är inne på sista terminen, stora grabben går i 3an, den lille gör sista förskoleåret innan han också går upp och blir skolbarn. Mannen jobbar och tränar, jagar äl...

Av Hanna - 3 oktober 2016 15:51

        Och VAB. Den lille har sån hemsk hosta på nätter och förmiddagar så det blir inte mkt sovet och det tar lång tid för honom att komma igång med dagen. Imorgon hoppas jag att vi kan ta oss iväg för det är aningens frustrerande att gå he...

Av Hanna - 26 september 2016 20:06

          Termin 2 är igång och förutom ett par pluggveckor hemma har jag hunnit avverka 2 veckor på min praktikplats. Är på psykiatrin och jag lär mig massor. Rätt så slitigt men ändå roligt. En trevlig arbetsplats och det finns massor att...

Av Hanna - 12 juli 2016 16:16


   

Av Hanna - 8 juli 2016 18:27

  ...Fru Berg ! Otroligt lycklig dessutom !   Bröllopet blev verkligen bra. Vädret, gästerna, lokalen, maten, underhållningen. ALLT stämde och blev helt otroligt bra. Vi kunde verkligen inte önska oss mer. Alla vänner som ställde upp och hjälpt...

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Bloggar jag läser....

Tidigare år

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards